Klar, parat, kickstart... Træning for de yngste!

04. maj 2024 kl. 09:30
Fodbold for årgang 2018 og yngre

Solen skinner, græsset er grønt og boldene er pumpede! Det er endelig tid til at få græs på knæene og smil på læberne, når vi inviterer alle de yngste fodboldentusiaster fra lokalområdet til træning!

Vi står klar til at guide spillere (gerne med forældre) gennem sjove øvelser, spændende udfordringer og nye færdigheder.

Uanset om du er en kommende Messi, Mbappé eller Haaland, aldrig har sparket til en rigtig fodbold eller bare elsker at have det sjovt med vennerne, så er vores klub det perfekte sted for dig. Vi fokuserer ikke kun på at udvikle fodboldevner, men også på at skabe varige venskaber og minder, der varer livet ud.

Vi lover masser af humør, god energi og selvfølgelig rigeligt med spark til bolden!

• Tirsdag d. 7. maj & 14. maj kl. 16.30-17.15
  • Bane 2 ved Aarup Stadion, Stadionvej 13, 5560 Aarup
  • Årgang 2018 og yngre

Tirsdag d. 14. maj afholdes et kort forældremøde i den sidste del af træningen, hvor der forventningsafstemmes hvordan og hvornår de fremtidige træninger for de yngste årgange skal afvikles.

Tilmelding er påkrævet (til enten Jane eller Jesper)

Tag endelig fat i os, hvis du har nogle spørgsmål.

Vi glæder os til at se jer på grønsværen.

Med sportslige hilsner

Jane (22 48 66 11 / jane-jensen@mail.dk) & Jesper (29 26 21 56 / jesper.vaerlund@aarupboldklub.dk)

På vegne af bestyrelsen i Aarup Boldklub - Fodbold