Trænerhåndbog

Håndbog til klubbens trænere, assistenter og holdledere

Trænerhåndbogen er udarbejdet for at lette trænergerningen, især for nye trænere, assistenter og holdledere, der herunder blot betegnes som trænere. Indholdet på siden er tiltænkt både som introduktion og efterfølgende opslagsværk for praktiske oplysninger, således at du er bedst muligt klædt på til at løse de daglige opgaver som frivillig træner i Aarup Boldklub - Fodbold afdeling.

Bestyrelsen tilstræber at oplysningerne i trænerhåndbogen er retvisende og indeholder tilstrækkelige oplysninger til at du er bekendt med hvad dine ansvarsområder består i. Skulle der være behov for tilretninger, links der ikke længere virker eller mangler der oplysninger, så tag fat i én fra bestyrelsen, så det kan bringes i orden.

Klubbens organisering

Introduktion til nye trænere

Træningsafvikling

Kampafvikling