Introduktion til nye trænere

Møde
Alle nye trænere bliver indkaldt til et møde med den afdelingsansvarlige.

Tøj
Alle børne- og ungdomstrænere kan ved henvendelse i Markussen Sport få udleveret en trænerpakke bestående af træningsdragt og shortssæt.
Alle børne- og ungdomstrænerassistenter samt holdledere kan ved henvendelse i Markussen Sport få udleveret en trænerassistentpakke bestående af træningsdragt.

Nøgle
Nøgle udleveres til trænerne af den afdelingsansvarlige.
Nøglen giver adgang til alle områder, bortset fra kiosken - HUSK at afbryde tyverialarmen ved dør til klublokale. I tilfælde af aktivering af tyverialarmen kontaktes Find (30 66 63 86) - hvis Find ikke er tilgængelig ringes direkte til Secura (70 21 20 21)
Træneren kvitterer for modtagelsen, og er ansvarlig for at aflevere nøglen tilbage ved ophør i klubben.

KampKlar
Træneren får tildelt adgang til DBU KampKlar, der anvendes af alle klubbens hold til at administrere deltagelse ved både træning, kampe og stævner.
Læs nærmere om KampKlar [ her ]
Hvis en træner ønsker at få et indblik i hvordan øvrige hold anvender KampKlar, kan man bede om at blive oprettet som skjult holdkontakt på det stamhold man ønsker at følge.

Godtgørelse
Kr. 600 til telefon, tøj, etc. samt kontingentfrihed for ét medlem, enten sig selv eller et familiemedlem.

Børneattest

En børneattest er en særlig straffeattest, som indeholder oplysninger om seksualforbrydelser begået mod børn under 15 år. Loven siger, at der skal indhentes børneattester, når der rekrutteres trænere til klubben, der er i direkte kontakt med børn og unge under 15 år. Træneren skal give samtykke til indhentningen af børneattesten og vil i den forbindelse blive bedt om at oplyse fulde navn og personnummer.

U9-11 17. marts kl. 21:00
U9-11 piger kickstartede udesæsonen U9/10 Piger A-Kunststævne i Middelfart