Klubhusbestyrer og klubhuset

Steffen Eriksen

steffenberiksen@hotmail.com

30 30 71 88

Steffen Eriksen har overtaget opgaven som klubhusbestyrer i Aarup Boldklub - Fodbold pr. d. 1. august 2023.
Steffen er ansat til varetagelse af kiosken og klubhusets lokaler.

Hvis Steffen virker bekendt, så er det med god grund. Han er født og opvokset en del af hans liv i Aarup og har nu bosat sig her igen, sammen med sin kone, Tina, og deres to børn. Han arbejder i Markussen Sport og har været en del af Aarup Boldklub - Fodbold i mange år. Han har spillet på klubbens forskellige seniorhold og deltager i øjeblikket aktivt på det nuværende Old Boys-hold. Steffen er en aktiv del af bestyrelsen og træner for klubbens U17-holdet. Han er således en ægte Aarupmand, der brænder for vores klub og for at skabe liv i klubbens lokaler.

Steffens målsætning er at have kiosken åben til alle vores hjemmekampe og stævner, men med en bevidsthed om, at det også skal give økonomisk mening. Vi opfordrer derfor alle medlemmer og gæster til at kigge forbi før, under og efter kampe og stævner og dermed støtte op om kiosken. Sammen kan vi derved sikre, at kiosken er åben på de tidspunkter, hvor det bedst kan understøtte vores fællesskab i klubben.

Vi glæder os til at byde jer velkommen i klubbens lokaler.

Leverandør af drikkevarer