Bliv sponsor

Vil du være med til at styrke Aarup Boldklub - Fodbold og gøre det muligt, at nå de fremtidige mål? Vil du være en del af sammenholdet og mærke holdånden i den lokale fodboldklub?

Vil du have adgang til et netværk af positive kræfter og lokale ildsjæle, der arbejder for gode resultater og synlige forbedringer?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så er du måske klubbens næste samarbejdspartner.

Se meget mere i vores sponsorfolder, eller kontakt evt. sponsorudvalget for mere info.

Hvis man indgår sponsoraftale som Hoved- , Guld- , Sølv- eller Bronzesponsor, inviteres man også med til 4 årlige sponsorarrangementer, hvilket i 2018 f.eks. bød på vinsmagning, rosésmagning, champagnesmagning fra Vinum, mad fra Aarup kro, ølsmagning fra Carlsberg.

På siden "De støtter os" kan du se nuværende sponsorere.

Tak for støtten!