Stillingsopslag - Klubhusbestyrer - 2026
Vi søger en udadvendt person der brænder for at være sammen med unge og voksne i et aktivt idrætsmiljø.
Har du lysten og evnerne til at bringe liv i klubhuset, skabe en god atmosfære og nogle gode rammer omkring samlingsstedet for klubbens medlemmer?
Så er det lige præcis dig vi søger, som ny klubhusbestyrer i Aarup Boldklub - Fodbold afdelingen.
Du skal kunne trives med lidt skæve arbejdstider, hvor der samtidig er plads til en masse fleksibilitet.
Fodboldkendskab er absolut ingen betingelse, men selvfølgelig heller ikke en hindring. ;-)
Vi har brug for at du tiltræder stillingen hurtigst muligt og er klar til at tage ordentlig fat ved sæsonstarten, i begyndelsen af april måned.
Stillingen indebærer både nogle inspektør forpligtelser ift. klubhuset, men også nogle særskilte selvstændige muligheder i relation til kioskdrift, hvilket kræver eget CVR nr. - din rolle spænder dermed lige fra ”vicevært” til ”caféejer”, i form arbejdsopgaver som eksempelvis:
- Daglig ledelse og administration af klubbens lokaler ifm. aktiviteter i klubben
- Stille klublokalerne til rådighed for såvel hjemme- og udehold
- Holde klublokalerne pæne og rene
- Rengøring af omklædningsrum og fællesarealerne efter endt træning og kamp
- Feje, støvsuge og vaske gulv efter behov, så faciliteterne er præsentable
- Ordne vasketøjet for seniorafdelingen
- Både i forlængelse af træning og kamp
- Drift af kiosken
- Sælge forfriskninger, snacks og lette madretter i kiosken
- Mulighed for at selv at præge sortimentet og udvælge samarbejdspartnere
- Mindre administrative opgaver
- Såsom varetagelse af kioskens økonomi
- Skabe liv og aktivitet i klubhuset til glæde for klubbens medlemmer
- Eksempelvis stå for mad og drikke ifm. diverse klubarrangementer
Vi er meget åbne for en dialog omkring hvilke af disse arbejdsopgaver du ikke kan se dig selv i - så finder vi sammen en løsning på det.
Klubhusets åbningstider afhænger af aktiviteterne i klubben, som typisk er i perioder, hvor andre holder fri, men store dele af dine arbejdsopgaver kan du selv tilrettelægge. Der vil være tale om arbejdsdage i de sæsonprægede dele af året, med mulighed for store mængder afspadsering i de mere stille perioder. Åbningstiderne i kiosken afhænger af kampprogrammet for de enkelte hold, som klubbens banefordeler forsøger at placere i forlængelse af hinanden i bestemte weekender. Der skal således påregnes arbejdstimer på hverdagsaftenener og på visse weekenddage. Klubbens bestyrelse opfordrer dig til at tage initiativ til aktiviteter, gerne i samarbejde med klubbens trænere og frivillige, i bestræbelserne på at styrke den sociale del af foreningslivet.
Din ansøgning sendes til formand Find Findsen via mail: findfindsen@gmail.com, der også kan kontaktes på tlf. 30 66 63 86 for spørgsmål omkring løn- og ansættelsesforhold eller for yderligere oplysninger om klubben. Der kan evt. også aftales tid til en besigtigelse på Stadionvej 13, hvis ikke du kender huset i forvejen. Ansøgningsfristen er snarest muligt, samtaler holdes løbende og stillingen besættes, så snart den rette kandidat er fundet.
Vi håber du kan se potentiale i klubbens samlingssted og har mod på at bidrage til den gode stemning.