Generalforsamling i Facilitetsforeningen

Indkaldelse til generalforsamling i Aarup Boldklub Facilitetsforening tirsdag den 29/4 kl. 19:00 i klubhuset (Aarup Boldklub - Fodbold). Forslag til behandling skal afleveres senest en uge før generalforsamling.
Dagsorden efter vedtægter:
1) Valg af dirigent
2) Bestyrelsens beretning
3) Aflæggelse og godkendelse af det reviderede årsregnskab for det forløbne år
4) Fastsættelse af kontingent
5) Orientering om budget for det kommende år
6) Behandling af indkomne forslag
7) Valg til bestyrelsen
a) Valg af et bestyrelsesmedlem (for to år)
b) Valg af én suppleant (for et år)
8) Valg af én revisor (i lige år for to år)
9) Eventuelt
Aarup Boldklub Facilitetsforening har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af den kommende kunstgræsbane i Aarup Boldklub - Fodbold. Samarbejdsaftaler med lokale institutioner eller foreninger og administrering af udlejning til fodboldklubber håndteres i Facilitetsforeningen.