Tilmelding til årets Arbejdsdag

06. maj 2023 kl. 20:30
Torsdag d. 8. juni kl. 17.00 - 18.30

Kære forældre og frivillige

Vi vil meget gerne bede om jeres hjælp til vores løbende arbejde med at forbedre klubben.
Vi har derfor planlagt en arbejdsdag ifm. klubdagen, hvor vi kan få klaret nogle praktiske opgaver og gøre vores faciliteter præsentable til kommende arrangementer.

Når I tilmelder jer arbejdsdagen, kan I vælge en opgave, der passer til jeres evner og interesser. Vi har gjort det nemt for jer, da vi har beskrevet opgaverne og det udstyr, der skal anvendes til de enkelte opgaver.

Vi ved, at jeres tid er værdifuld, men jeres hjælp vil gøre en stor forskel for klubben og for vores børns fodboldoplevelser. Arbejdsdagen er en god mulighed for at møde andre forældre og få en god snak, mens I arbejder sammen for at gøre vores klub til et endnu bedre sted.

>>> TILMELDING HER <<<

Hvis du er i tvivl om hvordan du tilmelder dig, kan du læse nærmere om mulighederne [ her ]

Vi ser frem til at se jer til arbejdsdagen og takker på forhånd for jeres store støtte og engagement.

Aarup Boldklub - Fodbold