Stillingsopslag - Klubhusbestyrer

18. maj 2022 kl. 12:00

Vi søger en udadvendt person der brænder for at være sammen med unge og ældre i et aktivt idrætsmiljø.
Har du lysten og evnerne til at bringe liv i klubhuset, skabe en god atmosfære og nogle gode rammer omkring samlingsstedet for klubbens medlemmer?
Så er det lige præcis dig vi søger, som ny klubhusbestyrer i Aarup Boldklub - Fodbold afdelingen.
Du skal kunne trives med lidt skæve arbejdstider, hvor der samtidig er plads til en masse fleksibilitet.
Fodboldkendskab er absolut ingen betingelse, men selvfølgelig heller ikke en hindring. ;-)

Vi har brug for at du tiltræder stillingen fra d. 1/7 2022 og er klar til at tage ordentlig fat ved sæsonstarten, i begyndelsen af august måned.

Din rolle spænder lige fra ”caféejer” til ”vicevært” - i form arbejdsopgaver som eksempelvis:

• Daglig ledelse og administration af klubbens kiosk og klublokaler ifm. aktiviteter i klubben
    • Stille klublokalerne til rådighed for såvel hjemme- og udehold.
    • Holde klublokalerne pæne og rene
    • Sælge forfriskninger, snacks og lette madretter i kiosken
  • Ordne vasketøjet for seniorafdelingen
    • Både i forlængelse af træning og kamp
  • Rengøring af omklædningsrum og fællesarealerne efter endt træning og kamp
    • Feje, støvsuge og vaske gulv efter behov, så faciliteterne er præsentable
  • Indkøb af varer til kiosken
    • Der er frie rammer for valg af sortiment
    • Øl og sodavand i samarbejde med Carlsberg
  • Mindre administrative opgaver
    • Eksempelvis varetagelse af kioskens økonomi
  • Skabe liv og aktivitet i klubhuset til glæde for klubbens medlemmer
    • Eksempelvis stå for mad og drikke ifm. diverse klubarrangementer

Klubhusets åbningstider afhænger af aktiviteterne i klubben, som typisk er i perioder, hvor andre holder fri, men store dele af dine arbejdsopgaver kan du selv tilrettelægge.
Der vil være tale om arbejdsdage i de sæsonprægede dele af året, med mulighed for store mængder afspadsering i de mere stille perioder.
Du får mulighed for at anvende klublokalerne til afholdes af arrangementer til glæde for klubbens medlemmer, såsom børnefødselsdage og lign.
Klubbens bestyrelse opfordrer dig til at tage initiativ til aktiviteter, gerne i samarbejde med klubbens trænere og frivillige, i bestræbelserne på at styrke den sociale del af foreningslivet.

Aarup Boldklub - Fodbold er en klub med godt 300 aktive medlemmer og repræsenteret med hold i de fleste årgange. Du kan læse nærmere på www.fodboldaarupboldklub.dk

Din ansøgning sendes til formand Find Findsen via mail: findfindsen@gmail.com, der også kan kontaktes på tlf. 30 66 63 86 for spørgsmål omkring
løn- og ansættelsesforhold eller for yderligere oplysninger om klubben. Der kan evt. også aftales tid til en besigtigelse på Stadionvej 13, hvis ikke du kender huset i forvejen.
Der vil også være mulighed for at tage en snak med Chastine, den nuværende klubhusbestyrer, hvis du har detaljerede spørgsmål til arbejdsopgaverne.

Ansøgningsfristen er snarest muligt, samtaler holdes løbende og stillingen besættes, så snart den rette kandidat er fundet.