Nye trænere til U10 Drenge

15. februar 2023 kl. 21:45

Det er med stor glæde at Aarup Boldklub - Fodbold kan melde ud, at U10 Drenge (årgang 2013) holdet nu har fået tilknyttet to faste trænere. Bestyrelsen takker samtidig forældregruppen for på skift at have stået for træningen, i perioden uden en fast træner tilknyttet.

Det er to kendte ansigter i klubben, der har takket ja til at påtage sig opgaven, da Markus Hasseltoft og Bastian Olsson spiller på klubbens U17-hold. De er begge tilmeldt DBU's "Fremtidens Trænere" forløb i 2023, hvor de i løbet af året erhverver sig både en UEFA C1 og C2 træneruddannelse, som omtalt for nyligt her på siden,

Forældrene på holdet er allerede bekendt med de to unge trænere, da de pt. varetager holdets indendørstræning og desuden blev præsenteret på et forældremøde i fredags, hvor der var positiv og fuld opbakning til den nye trænerkonstellation.

Vi glæder os til at følge holdets og trænernes udvikling fremover.