Sammenhold på højt plan trods modgang for U11

25. september 2022 kl. 20:35
OB - Aarup BK: 7 - 0

Onsdag aften var U11 på besøg i Ådalen, hvor de mødte rækkens suverænt bedste hold OB. Et hold vores drenge gennem flere år har matchet og spillet lige op med, men efter springet til 8-mands fodbold må vi indrømme, at vi halter lidt bagefter i omgang med bolden og tempoet. Alt andet ville også være mærkeligt, da OB får de bedste spillere fra naboklubberne, mens vi kører med de samme 12-15 drenge år efter år.

OB lagde et tungt pres på os over de 60 minutter og vinder fortjent kampen. At den endte 7-0 var lige i overkanten efter vores mening, da vi i løbet af kampen skaber 4-5 gode chancer, som godt kunne have ført til mål.

Vi har arbejdet meget med det mentale og det at være et hold, god holdkammerat og modstander og det er i modgang vi kan måle om vi har flyttet holdet eller ej OG det har vi. Undervejs var drengene selvfølgelig frustreret, da vi var presset og lavede for mange fejl, men drengene gav aldrig op og kæmpede det bedste de har lært og efter kampen, var der stadig overskud til smil, holdbillede og jokes på vej op til bilerne.

Ikke en kamp til glemmebogen, men en kamp, hvor vi lærte en masse og viste os, hvor vi stadig kan forbedre os. Igen en kæmpe ros og stor respekt til alle drengene for deres fight og at de aldrig gav op, selvom vi mødte et bedre hold.

Næste kamp er lørdag den 1. oktober, hvor vi skal et smut til TPI.

God weekend fra trænerteamet