Tovholder til de yngste (U5)

25. februar 2024 kl. 09:00
Fra årgang 2019 og yngre

Aarup Boldklub - Fodbold søger med opstart i foråret 2024 en engageret tovholder til at lede og organisere vores yngste årgange (fra 2019 og yngre). Fodboldkendskab er absolut ikke det vigtigste – det vigtigste er derimod din entusiasme og lyst til at arbejde med børnene og deres udvikling.
Forventningen er, at forældrene i en vis udstrækning vil deltage i træningen - med henblik på at yde støtte og assistance til deres børn.

Ansvarsområder
- Planlægning og koordinering af træningsaktiviteter.
- Skabe et sjov og inkluderende træningsmiljø, hvor alle børn føler sig velkomne og motiverede.
- Samarbejde med andre trænere og klubledelse for at sikre en sammenhængende og positiv oplevelse for børnene og deres familier.

Kvalifikationer
- En passion for at arbejde med børn og skabe en positiv indflydelse på deres oplevelse af foreningslivet.
- Gode kommunikationsfærdigheder og evnen til at skabe et positivt og støttende miljø.
- Evne til at organisere og koordinere aktiviteter samt samarbejde med andre frivillige og klubmedlemmer.
- Erfaring med fodbold eller andre sportsgrene er en fordel, men ikke et krav.

Der vil være træning en gang om ugen og på længere sigt vil der være mulighed for at deltage i weekendstævner.

Hvis du har lyst til at være en del af et dedikeret og sjovt hold, hvor vi sammen kan forme fremtiden for vores yngste fodboldspillere, så ta’ endelig fat i Jane Jensen (22 48 66 11) eller Jesper Værlund (29 26 21 56).

Vi ser frem til at høre fra dig!

Aarup Boldklub - Fodbold