Er du selv udøver i Aarup Boldklub - Fodbold?

Fortæl blot receptionisten hvilken afdeling du tilhører i Aarup Boldklub - Fodbold.
Din månedlige pris er: kr. 199,- (alm. pris er: kr. 249,-)
Dit oprettelsesgebyr er: kr. 0,- (alm. pris er: kr. 199,-)
Din besparelse er: den første måned kr. 249,- og alle efterfølgende måneder kr. 50,-

Er der en i din husstand der er udøver i Aarup Boldklub OG nuværende medlem af Sport og Fitness – Dit Center, Aarup?

Fortæl blot receptionisten hvilken afdeling personen i din husstand tilhører i Aarup Boldklub.
Din månedlige pris er: kr. 199,- (alm. pris er: kr. 249,-)
Dit oprettelsesgebyr er: kr. 0,- (alm. pris er: kr. 199,-)

Husk! medlemmer tjener penge til din afdeling

Jo flere personer der opretter et medlemskab hos Sport og Fitness Aarup, og som fortæller de skal have lige netop din afdelingens medlemskab, jo flere penge tjener din afdeling i sponsorat fra SFDC Aarup.

Forklaring: for hver person der ligger under fodbold afdelingens medlemskab hos SFDC Aarup honoreres 2 gange årligt kr. 50,- til fodboldklubben