Legatuddeling til Aarup Boldklub

Jesper Andersen
16. maj 2017 kl. 14:09
Murermester Ib Hansen Fond donerer penge til Goalshot

I forberedelserne til klubbens første DBU Fodboldskole har fodboldskolearrangørerne været ved tasterne for at søge legat til træningsudstyret Goalshot. Vi ønsker, at tilbyde alle vores deltagere en rigtig god oplevelse i sommerferien og derfor er vi utrolige glade for, at vores ansøgning gik igennem til Murermester Ib Hansen fond.

Vi har et ønske om, at DBU Fodboldskole skal være en ny tradition i klubben og derfor handler det om for os, at komme godt fra start. Derfor prøver vi blandt andet med Goalshot, at skille os ud fra de andre nærliggende fodboldskoler så deltagerne ved hvad de kan få på Aarups Fodboldskole.

Hvad er Goalshot

Goalshot er, kort sagt et træningsredskab, som styrker spillernes evne til placere bolden de rigtige steder i målet. Én ting er ramme målet, en anden ting er placere bolden det rigtige sted i. De fire huller i Goalshot, markere de områder en målmand har vanskeligt ved at dække. Goalshot er nem at medbringe til træningsarealerne og den kan sættes hurtigt op og ned.

Uddelingen af legatet

På billedet ses en af fodboldskolearrangørerne Jesper Andersen, som var nede og modtage legatet hos Poul. Der kan læses nærmere om uddelingen på dette link: http://aarup.dk/da/legatuddeling-murermester-ib-hansens-fond/
Det nye træningsudstyr forventes at komme til klubben i løbet af denne uge og vi glæder os.

På vegne af Aarup Boldklub skal der lyde en stor tak til Murermester Ib Hansen Fond for, at vi nu kan tilbyde dette træningsudstyr, som en del af fodboldskolen til sommeren.