Steve Nør er indstillet til prisen som årets energibundt

Rasmus Nielsen
16. november 2019 kl. 12:26

Steve Nør er blevet indstillet til prisen Årets Energibundt, som går til en frivillig holdleder, en frivillig stævnearrangør eller en anden der med en særlig indsats, gør en forskel for sammenholdet i en lokal idrætsforening.

At hallen er booket til tiden, fodboldbanerne kridtet op, stævnekørslen arrangementet og sammenholdet spiller, er ikke et tilfælde. Det er derimod afhængigt af de mange frivillige energibundter der hver dag, lægger en kæmpe indsats i lokale idrætsforeninger landet over.

Steve er ingen undtagelse og faktisk bidrager Steve så meget til sammenholdet i Aarup Boldklub, at fodboldafdelingen har nomineret Steve til prisen Årets Energibundt.
Prisen er stiftet af Danmarks Idrætsforbund og Ørsted, og uddeles til SPORT 2019, den 4. januar 2020 for fjerde år i træk. Prisen er stiftet for at hylde det beundringsværdige arbejde, der lægges i idrætsforeninger i hele Danmark til gavn for både unge og gamle.

Steve er indstillet på baggrund af sit store engagement i Aarup Boldklub, hvor han bidrager til, at skabe gode betingelser for lokalmiljøet, ved at gøre Aarup Boldklub til en attraktiv forening at være medlem af, hvilket er fedt for både klubben og for Aarup.

Steve står bl.a. for følgende,

- U16/U18 træner
- Dame træner
- 2. holdstræner
- Arrangør af juleafslutningen
- Futsal træning for alle klubbens medlemmer
- Deltager i planlægningsgruppen af kommunemesterskaberne
- Arrangør af fodboldskole
- Speaker til førsteholdets kampe

Vi ønsker Steve Nør  held og lykke i kapløbet om at vinde prisen som Årets Energibundt og en samlet kontantsum på 75.000 kr., som fordeles mellem kandidat og klub.