Medlemmer til støtteforeningen

25. januar 2019 kl. 14:42

Vi mangler medlemmer til Aarup Boldklubs støtteforening som tidligere blandt andet har arrangeret Aarupfesten og halbal.

Fodboldklubben mangler idérige personer der kan arrangere begivenheder med de øvrige medlemmer i støtteforeningen til fordel for Aarup Boldklub. Der mangler både personer til at finde på arrangementer og personer til at hjælpe med at afholde arrangementerne

Om Aarup Boldklubs Støtteforening

Aarup Boldklubs Støtteforening er stiftet helt tilbage i 70´erne, som en selvstændig forening, der har til formål:
At afholde arrangementer, herunder salg og afholdelse af alle tilladte former for banko- og lottospil, med det formål at fremskaffe kapital i Aarup Boldklub
Foreningens midler overføres til Aarup Boldklub og fordeles af dennes bestyrelse. Midlerne anvendes til sportslige formål”
Foreningen har igennem årene, ved frivillig arbejdskraft og mange initiativer, rejst et ikke ubetydeligt beløb til afdelingerne i Aarup Boldklub.
Indtjeningen sker p.t. i stor udstrækning ved afholdelse af Aarupfesten.

Lyder dette som noget for dig, er du velkommen til at kontakte Rasmus Nielsen på mailen Rasmus_5560@hotmail.com.