’Klubdag’ strålede i Aarup Boldklub

Jesper Andersen
03. juni 2017 kl. 07:50

'Klubdagen' 2017

Igen i år skinnede solen på sit højeste over Scankab Arena hvor omkring 170 fodboldspillere var mødt op til en sjov og hyggelig dag (torsdag den 1/6). Konceptet, som blev introduceret for første gang sidste sommer, var det samme igen i år, hvilket betød, at seniorspillerne fik et ungdomshold hver som de skulle træne i en time. Stadion og bane 2 var blevet inddelt så alle var omkring klubben. Det gjaldt dog ikke klubbens U16 drenge, som fik æren af en seriøs træning, hvor de havde mulighed for at vise sig frem for førsteholdets trænere; Claus Uhrenholt og Casper Kruse omme på Rosenvænget. De øvrige ungdomshold fik mulighed for at prøve kræfter med Goalshot, fartmåler, fodboldtennis og en oppustelig bane. Her kunne ungdomsspillerne bl.a. udfordre deres ’trænere’ i de forskellige discipliner. Der går allerede rygter om at Rasmus West tabte en duel til en U14 spiller om at sparke hårdest - det er fedt! :)

På billedet ses en af ungdomsspillerne som sender Jesper Andersen ned i en pragtredning. U5-U7 blev også trænet af Ulrik Holmgaard og de to trænere blev i den grad kørt rundt i manegen.

Efter træningen mødtes alle spillerne og trænerne på Scankab Arena hvor de fik taget et nyt fælles klubbilede. Efterfølgende var der grillpølser m. brød og sodavand til alle spillerne og trænerne. Klubhusbestyren Chastine og John Møller fik dermed debut, til deres første ’klubdag’, hvilket skulle vise sig at give sved på panden. Med 3 grille og en masse sultne fodboldspillere opstod der hurtigt travlhed, men heldigvis var der rigtig mange frivillige som kom og gav en ekstra hånd med. Derfor kunne klubben afholde en ’Klubdag’ som blev en kæmpe succes igen i år.

John Møller var blevet en af grillmasterne til 'klubdagen' - mon han har har grillet så mange pølser før?

Jesper Andersen udtalte efter klubdagen - ”Vi er rigtig glade for, at vi igen i år kunne afholde en fantastisk ’klubdag’ for alle vores medlemmer i klubben. Det er rigtig fedt, at opleve den god stemning der opstår når vi alle er samlet omkring fodbolden og hyggen. Vi glæder os allerede til næste års ’Klubdag’ som er blevet en fast tradition”. Til næste år bliver klubdagen igen den første torsdag i juni måned så det kan allerede skrives i kalenderen :)

På vegne af klubben skal derfor lyde en stor tak til vores sponsorer Vestfyens Bryggeri og Meny i Aarup. Derudover skal der også lyde en stor tak til DGI/DBU for deres oppustelig bane, trænerne, spillerne og ikke mindst alle de frivillige, som kom og gav en ekstra hånd med.

Du kan se flere billeder fra klubdagen under 'Galleri' på forsiden - Tak til Martin Juhl som tog en masse gode billeder!